Wednesday, July 30, 2008

Hebrew

קוד הזמנה
זה הוא צילום נהדר. אנא הוסיפו תמונה זו לקבוצת
<a href="http://www.flickr.com/groups/6millionpeople" >6 Million People</a>
אנו אוספים תמונות ודיוקנאות של 6 מיליון אנשים שונים בתור מצבת זיכרון לכל קורבנות השואה. אנו צריכים לאסוף הרבה מאד אנשים. לכן, בבקשה, הזמינו את אנשי הקשר שלכם והוסיפו תמונות נוספות שצילמתם.

קוד נראה כאן
תודה על שהוספתם תמונה זו לקבוצת
<a href="http://www.flickr.com/groups/6millionpeople" >6 Million People</a>
מאחר ואנו אוספים תמונות ודיוקנאות של 6 מיליון אנשים שונים בתור מצבת זיכרון לכל קורבנות השואה. אנא הוסיפו עוד הרבה תמונות והזמינו רבים נוספים שיעשו זאת גם הם.

המשימה שלנו
במהלך מלחמת העולם השנייה, גרמניה הנאצית ושותפותיה רצחו כשישה מיליון יהודים. על פי מוזיאון השואה האמריקאי בעיר וושינגטון, המונח שואה הוא הכינוי לציון מסע שיטתי, בירוקראטי ונתמך ממסדי לרדיפה, הצקה ורצח. המסע הנאצי התחיל בגרמניה לפני מלחמת העולם השנייה עם חוקים מפלים על בסיס גזעי והתרחב עד כדי רצח המוני של כל יהדות אירופה לקראת סוף המלחמה. מטרת קבוצה זאת היא לאסוף 6 מיליון תמונות של אנשים שונים, כשאדם אחד מופיע בכל תמונה, בתור מצגת המתארת את המספר הענק של יהודים שהנאצים רצחו במהלך מלחמת העולם, ולעזור לזכור הן אותם והן את הקורבנות האחרים של גרמניה הנאצית.

למרות שהיהודים היוו את הקורבנות העיקריים של הגזענות הנאצית, הרי שגם קהילות אנושיות נוספות נרדפו והפכו קורבנות לרצח ובתוכם עשרות אלפי צוענים ולפחות כ- 200,000 אנשים פגועי מוח או נכים ברמות שונות. ככל שהרודנות הנאצית התפשטה ברחבי אירופה, הגרמנים רדפו ורצחו מיליוני אנשים נוספים. יותר משלושה מיליון שבויי מלחמה רוסים נרצחו או מתו מרעב, מחלות או התעללות. הגרמנים רצחו עשרות אלפי מנהיגים דתיים ואינטלקטואלים פולנים לא-יהודים והגלו מיליוני אזרחים פולנים וסובייטים לעבודות פרך. משנותיו הראשונות של המשטר הנאצי, הוצאו להורג הומוסקסואלים ואנשים אחרים שהוגדרו כבעלי התנהגות חברתית בלתי-מקובלת. אלפי מתנגדים פוליטיים (כולל קומוניסטים, סוציאליסטים, וחברי איגודים מקצועיים) וכן אנשי דת לסוגיהם (כמו עדי יהווה) נרדפו. רבים מאנשים אלה מצאו את מותם בכלא כתוצאה מהתעללויות.

המועצה הכללית של האמות המאוחדות הצהירה מחדש ש"השואה, שתוצאותיה הן רציחתם של שליש מכלל היהודים בעולם, יחד מספר עצום של מיעוטים אחרים, תהווה, לנצח, אות אזהרה לכלל האנשים והעמים אודות הסכנות הטמונות בשנאה, בצרות אופקים, בגזענות ובדעות קדומות."

אנא עזרו לנו לזכור בשקידה ובכבוד את השואה על ידי הוספת תמונותיכם -- שלכם, של אהוביכם ושל אחרים -- לאוסף התמונות שלנו. הוסיפו מספר תמונות כרצונכם אך בבקשה הוסיפו תמונה אחת לכל היותר של אותו אדם, כך שבסופו של דבר יהיו לנו קרוב לשישה מיליון תמונות של אנשים, עם אדם שונה בכל תמונה. ייקח זמן רב להגיע לאיסוף של שישה מיליון תמונות -- זה אומר 200,000 דפי פליקר עם 30 תמונות בכל דף -- אך מטרתנו היא להשלים זאת תוך שש שנים או פחות. כשנשלים את הפרויקט תהיה זו מצבת זיכרון לכל אלה שמתו, מצבת אשר תספק לנו דרך לדמיין את כל האנשים הללו. תודה רבה לכם על עזרתכם תמיכתכם במשימתנו.

אנא צרו קשר עם אחד ממפעילי הקבוצה אם ברצונכם לעזור לנהל את הקבוצה.

מקורות: www.ushmm.org וכן www.un.org

כללים לפעילות הקבוצה
א) אנא התייחסו בכבוד לאופי הקבוצה ולחבריה.
ב) הוסיפו כמה שיותר תמונות, כרצונכם.
נ) בכל תמונה תופיע דמות אדם אחד בלבד.
ד) אנא אל תוסיפו יותר מתמונה אחת של אותו אדם.
ה) רק תמונות שצולמו על ידכם, ידידיכם או בני משפחתכם, או תמונות שאתם מופיעים בהן.
ו) ללא תמונות פורנו.
ז) יתכן ובמקרים מסוימים, במהלך פרויקט זה, מספר תמונות יבואו לידי שימוש מסחרי, מחוץ לפליקר על מנת לעזור לקדם את הקבוצה תוך שמירה על רוח הקבוצה. בכל מקרה לא יהיה שימוש בתמונה כלשהי ללא קבלת רשות חד-משמעית של בעל התמונה.
ח) (אופציונאלי) אנא ציינו את תמונותיכם בסימניה
6millionpeole
או לחילופין
"6 million people"
ט) (אופציונאלי) אנא הוסיפו כמה שיותר תמונות העונות על כללים אלה. נזדקק ל- 60,000 חברים שישלחו מאה תמונות כל אחד. זה יהיה קשה אך אנו מסוגלים לעשות זאת.

No comments: